گزارش صعود قلل سرکچال ها ۹۸/۳/۱۰ -هر هفته یک برنامه«شماره ۸۱۳»

ارسال شده توسط در 1 ژوئن 2019 بدون دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, گالری, گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

قلل سرکچال‌ها بر روی خط الرأسی قرار دارند که از گردنه دیزین شروع و در روستای لالان به پایان می‌رسد.

قله سرکچال یک به ارتفاع ۴۱۳۰ متر ، سرکچال دو به ارتفاع ۴۱۶۰ متر و سرکچال سه به ارتفاع ۴۲۲۰متر هستند.

طبق جدول برنامه های باشگاه روز جمعه دهم خرداد صعود خط الرأس کلون بستک به سرکچال‌ها بود که متأسفانه بدلیل بسته بودن مسیر گردنه دیزین از شمشک بالاجبار برنامه تغییر و فقط صعود قلل سرکچال‌ها اجرا گردید.

گزارش صعود؛
صبح جمعه دهم خرداد سی و دو نفر (سی و یک نفر عضو و یک نفر میهمان) ساعت ۵ با سه دستگاه سواری اعضا(زاهدزاده ، مختاری و عبدالهی) و یکدستگاه مینی بوس از پل سید خندان حرکت و در ساعت ۶/۴۰ به پارکینگ روستای سفیدستان شمشک رسیدیم .

بعد از آماده شدن تیم در ساعت ۷ صعود را آغاز کردیم .

هدف ما صعود از یال زمستانی بود بنابراین بعد از خروج از کوچه باغ‌های روستا به سمت دره ای که در شمال این روستا قرار دارد حرکت کردیم.

حدوداً بعد از یک ساعت کوهپیمایی در هوایی مه آلود به اول یال صعود رسیدیم.

بعد از صرف صبحانه به مدت بیست دقیقه مجدداً صعود را ادامه دادیم .

در ارتفاع ۳۷۰۰ متر بنا به صلاحدید سرپرست فنی تیم(رضا خلیل آبادی) تیم به دو قسمت تقسیم و تیم پیشرو به سرپرستی رضا خلیل آبادی با سرعت بیشتری ادامه مسیر دادند و در ساعت ۱۲ موفق به صعود سرکچال یک و در ساعت ۱۳ نیز موفق به صعود قله سرکچال سه شدند.

تیم دوم که بدلیل حضور اعضای جدید و اعضایی که آهسته تر صعود می کردند ، در ساعت ۱۲/۳۰ موفق به صعود قله سرکچال یک و در ساعت ۱۳ موفق به صعود سرکچال دو شدند.

بعد از گرفتن عکس و استراحت ، در ساعت ۱۳/۳۰ اقدام به فرود از مسیر پناهگاه لجنی کردیم.

در ساعت ۱۴ تیم اول (پیشرو) در ابتدای مسیر فرود به تیم دوم ملحق شد .

پس از ملحق شدن دو تیم شرایط جوی به ناگهان تغییر و رعد برق و بارش تگرگ شروع شد که تیم با سرعت بیشتری به سمت پناهگاه لجنی حرکت کرد.

در ساعت ۱۵ تمامی اعضا به پناهگاه رسیدیم .

بعد از صرف ناهار در ساعت ۱۵/۴۰ به سمت روستای سفیدستان حرکت کرده و ساعت ۱۷ به مینی بوس رسیده و ساعت ۱۹/۳۰ یک برنامه خوب و به یاد ماندنی دیگر در پل سید خندان به پایان رسید.

اعضای شرکت‌کننده در برنامه:
آقایان: غلامرضا خلیل آبادی « سرپرست و مربی» – رضا خلیل‌آبادی «سرپرست فنی» – محمود نادری – ارسلان بیک محمدی – ناصر کاویانی – رضا عبدالهی – محمد زیودار – محمدحسین رحمانی – علیرضا رضایی – مجید رضاپور – مهدی یگانه – رضا زاهد زاده – فرشید صادق الحسینی«مربی» – آرش کریمی – مهدی مختاری – حامدرضا قنبری – رضا صفری – حمید سلیم رفتار – مسعود دیندار – آرمین فرازمان
خانم‌ها: زینب داداشی«مربی» – راشا ملک – دکترفاطمه هوشمند – نرگس یاری – ندا محمدنژاد – فرزانه فرجی – بهار عسگری – اسما سلطانی نژاد – دردانه امیری – مریم عطارچی و عضو جدید زهرا مختاری