گزارش صعود قلل دونا ، گراچ و اویر ۱۴۰۱/۱۰/۱۶ – هرهفته یک برنامه «شماره ۱۰۱۵»

ارسال شده توسط در 8 ژانویه 2023 بدون دیدگاه | دسته بندی شده در گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

روز جمعه ۱۶ دیماه ۱۴۰۱ ساعت ۴:۱۵ صبح از زیر پل سیدخندان بایک دستگاه مینی بوس به همراه ۱۶ نفر از اعضای باشگاه بسمت روستای وارنگرود در جاده چالوس جهت صعود قله دونا و تاریک نو حرکت کردیم.
 ساعت ۶:۳۰ ازابتدای روستا صعود خود را آغاز کردیم.
ازهمان ابتدای کار بدلیل حجم برف ۳۰ تا ۴۰ سانتی ، برف‌کوبی آغاز شد.
تمام طول مسیر از انتهای روستا تا قله دونا و قلل بعدی صعود شده برف‌کوبی گردید.
درساعت ۸ صبح ابتدای یال صعود برای صرف صبحانه توقف کردیم و بلافاصله بعلت اینکه می‌دانستیم صعود سنگینی در پیش است ، شروع به حرکت کردیم.
درارتفاع ۳۲۰۰ متری یک نفر از دوستان که قادر به ادامه مسیر نبود به همراه یکی از اعضا به سمت روستا روانه شد.
درارتفاع ۳۴۰۰ متری یکی ازاعضای دیگر به علت گرفتگی عضله نتوانست تیم را همراهی کند و ایشان نیز با یکی از اعضای قدرتمند تیم به سمت روستا فرود رفتند.
از ارتفاع ۳۴۰۰ یک تیم سرعتی ۴ نفره برای رسیدن به قله دونا و ادامه خط الرأس تا قله تاریک نو با سرپرستی نیما علاقه بند اعزام شد و تیم ۸ نفره ای هم به قصد صعود قله دونا با سرپرستی من حرکت کردیم.
تیم اول ساعت ۱۱:۴۵ به قله دونا رسید و در ادامه قلل اویر در ساعت ۱۲:۱۵ و گراچ در ساعت۱۵:۳۰ صعود شد که به دلیل حجم برف زیاد و نداشتن تایم از صعود قله تاریک نو صرف نظر کردند و درساعت ۱۷:۳۰ به روستا بازگشتند.
تیم دوم نیز درساعت۱۲:۳۰ قله دونا را صعود کرد و در ساعت ۱۷ به روستا رسید و برنامه به پایان رسید.

اعضای شرکت کننده در برنامه ؛
آقایان : علیرضاکاظمی «مربی و سرپرست» – نیما علاقه بند «مربی راهنما» – آرش کریمی – حامدرضا قنبری – حمیدزعفرانی – حسن محسنی – مهرداد امیرآبادیان – داور گله دار – حسن انصاری – محمد ملکی – امیرسرافرازی – حمیدرضا اسلامی