گزارش برنامه صعود قله برف انبار (قم) ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ – هر هفته یک برنامه «شماره ۹۵۶»

ارسال شده توسط در 7 فوریه 2022 بدون دیدگاه | دسته بندی شده در گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

ساعت ۴ صبح جمعه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ بهمراه ۱۰ نفراز اعضا باشگاه با یک دستگاه ون بسمت قم و روستای فردو حرکت کردیم.

درساعت ۷/۱۵به پای کار رسیدیم.

ساعت ۷/۳۰ بعلت یخ زدگی کوچه باغات از آسفالت پیاده صعود را آغاز کردیم..

بارسیدن به محل چشمه کنار گوسفندسرا مسیر یال سمت چپ را به چند دلیل انتخاب کردیم و صعود را آغازکردیم.

بعداز ۲۰ دقیقه ساعت حدود ۹ روی گردنه ای برای صبحانه توقف کردیم.

بعدازصرف صبحانه حرکتمان را بر روی یال که در مناطقی با برفکوبی همراه بود ادامه دادیم و درساعت ۱۰/۳۰ همه تیم به قله رسیدیم.

بدلیل ازدحام کوهنوردان روی قله سریع عکسهایمان را گرفته و فرود را ازیال معمول برای صعود این قله آغازکردیم و درساعت ۱۳ کنارماشین رسیدیم و بسمت تهران حرکت کرده و درساعت ۱۷ زیرپل سیدخندان این برنامه به پایان رسید.

اعضای شرکت کننده در برنامه ؛

آقایان : علیرضا کاظمی «سرپرست و مربی» – حامدرضا قنبری – مرتضی ماهروزاده – سعید رادمهر – حمید عسگری – کورش رشیدی فر – حمید زعفرانی – محمد عظیمی نژاد – مجتبی معروفی و عضو جدید میثم رجایی