گزارش برنامه صعود به قلل پیرزن کلوم ، مهرچال و همهن ۱۴۰۰/۷/۹ – هر هفته یک برنامه «شماره ۹۳۵»

ارسال شده توسط در 4 اکتبر 2021 بدون دیدگاه | دسته بندی شده در گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

ساعت ۴:۱۵ صبح جمعه ۱۴۰۰٫۷٫۹ به تعداد ۱۵ نفر با یک دستگاه مینی بوس با رعایت مسایل بهداشتی و زدن ماسک داخل ماشین بسمت روستای گرمابدر حرکت کردیم.

درساعت ۵:۴۵ دقیقه صعودمان را از یال شمالی قله پیرزن کلوم آغازکردیم.

ساعت ۷ صبح برای صبحانه توقفی ۱۵ دقیقه ای داشتیم.

درکل صعود هر یک ساعت برای تجدید قوا توقفی انجام دادیم.

درساعت ۹:۴۵ قله پیرزن کلوم را صعود کردیم.

بعداز گرفتن عکس تصمیم گرفتم که یک تیم بصورت سرعتی قله مهرچال را هم صعود کنند و در مسیر قله همهن به تیم اصلی بپیوندند.

درساعت ۱۱:۴۵ تیم دوم زیر قله همهن به تیم اصلی رسیدند و قله همهن را درکنارهم درساعت ۱۲:۱۵ صعود کردیم.

بمدت یک ربع روی قله بودیم جهت گرفتن عکس سپس درساعت ۱۲:۳۰ فرود را آغازکرده ۱۰۰ متر پایینتراز قله همهن بسمت پیرزن‌کلوم سمت راست وارد دره ای شدیم که خیلی راحت تیم را به رودخانه دره (دشت)امامه رساند.

کنار رودخانه ۴۰ دقیقه برای ناهار توقف کردیم و درساعت ۱۴ از داخل دره و درپاکوب بسمت امامه حرکت کردیم که با همکاری خوب همه اعضاء درساعت ۱۵:۳۰ به مینی بوس رسیدیم و بسمت تهران حرکت کردیم.

ساعت ۱۷ زیر پل سیدخندان این برنامه زیبا به پایان رسید.

تشکر میکنم از آقای ارسلان بیک محمدی برای کمک سرپرستی شان و آقای دکترنادری بخاطر عقب داری بینظیری که انجام دادند که باعث شد همواره همه تیم درکنار هم باشند.

اعضاشرکت کننده در برنامه:
آقایان : علیرضا کاظمی«مربی و سرپرست» – ارسلان بیک محمدی«کمک سرپرست» – محمود نادری «عقب دار» – احمد مشیری، فکور، فرزینی ، علیرضا بابایی – مرتضی ماهروزاده – محمد حسین جلالی، شهاب فرهادی، محمدرضا جعفری، میثم کریمی