گزارش برنامه تمرین یخ و برف در آبشار خور ـ ۱۳۹۳٫۱۱٫۰۳

روز جمعه ۱۳۹۳٫۱۱٫۳ مطابق قرار قبلی تعداد ۱۴ نفر از اعضای باشگاه اسپیلت جهت شرکت در کلاس یخ و برف باشگاه با ۳ دستگاه وسیله نقلیه شخصی از میدان آزادی به سمت آبشار خور واقع در جاده چالوس حرکت کردند.

ساعت ۷:۰۰ صبح بعد از رسیدن به پارکینگ روستا و ساعتی پیاده‌روی به اولین آبشار رسیدیم و با وجود حضور تیمی دیگر در پای آبشار، اول به سمت دره بعدی و آبشار دوم حرکت کردیم.

دو نفر از اعضا از تیم جدا شده، جهت نصب میانی مسیر حرکت کردند و باقی اعضای تیم به همراه آقای ظهوری شیوه گام‌برداری در برف را تمرین کردند.

مجموع تمرینات به گام‌برداری با کلنگ و بدون کلنگ و صعود قرقره از آبشار یخی بود. در ابتدا مسیری به طول ۲۳ متر و مسیر دیگری به طول ۱۲ متر جهت صعود بر روی آبشار یخی آماده‌سازی شد و افراد نیز به دفعات بر روی این مسیر تلاش نمودند.

در انتها، ساعت ۴:۰۰ بعدازظهر برنامه پایان یافت و ساعت ۶:۳۰ در میدان آزادی از یکدیگر جدا شدیم.

گزارش سایت از: محمدرضا بهروزی
 1393.11.4

اسامی اعضای تیم به ترتیب الفبا (۱۴ نفر):
خانم‌ها: جباری، داداشی و هنرجو
آقایان: باختری (عکاس)، بهروزی، بیک‌محمدی، پیشکوهی، جوانشیر، جهان‌بخش، حسین‌زاده، ربانی، شاهینی، ظهوری (سرپرست و مربی) و کاویانی

unnamed (4)-1

unnamed (7)-1

unnamed (9)-1

۴ دیدگاه to “گزارش برنامه تمرین یخ و برف در آبشار خور ـ ۱۳۹۳٫۱۱٫۰۳”

1. رضا می گوید:

سلام و آرزوی موفقیت برای مربیان و اعضای باشگاه خوب اسپیلت
    خیلی حیف شد که نتونستم تو این برنامه شرکت کنم. برنامه آموزشی و هیجان انگیزی رو از دست دادم.
    با سپاس فراوان

2. غلامرضا خلیل ابادی می گوید:

سلام و خسته نباشد به همنوردان.و خسته نباشید به اقایان ظهوری و بهروزی.

3. ناصر کاویانی می گوید:

باسلام به تمامی همنوردان:
    این برنامه دارای بار فنی و آموزشی فوق العاده ای بود که برای اعضای تیم بسیار آموزنده بود و همچنین با تشکر فراوان و آرزوی موفقیت برای آقایان ظهوری و بهروزی که در این برنامه زحمت زیادی را کشیدند.

4. علی منصوری می گوید:

سلام بر همه عاشقان
    منهم بسیار ناراحتم که نتونستم تو این برنامه باشم واقعا حیف شد که کلاس استاد ظهوری را از دست دادم):