گزارش برنامه تلاش صعود قله کاسونک ۹۸/۱۱/۴ – هر هفته یک برنامه «شماره ۸۵۱ »ش

ارسال شده توسط در 25 ژانویه 2020 بدون دیدگاه | دسته بندی شده در گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

طبق زمان اعلام شده ساعت ۴:۱۵ صبح جمعه ۴ بهمن ۹۸ از زیر پل سیدخندان بهمراه ۱۶ نفر از اعضای باشگاه بسمت فشم و روستای گرمابدر حرکت کردیم.

ساعت ۵/۵۰ دقیقه به درب پست محیط بانی گرمابدر رسیدیم.

باتوجه به حجم برف این منطقه قبل از رسیدن داخل ماشین دوستان صبحانه مختصری خوردند و وقتی رسیدیم بعداز آماده شده راس ساعت ۶ صبح صعود را آغاز کردیم.از همین ابتدا حجم ۳۰ سانتی متری برف را داشتیم.

از ابتدای صعود نفرات قوی را برای برف کوبی جلوتر فرستادم تا نوبتی کار برفکوبی را انجام بدهند.

حرکتمان در تاریکی صبح و در برودت پایین هوای منطقه داخل جاده بسمت گردنه یونه زا صورت گرفت.

سرعت تیم برفکوب خوب بود ولی هرچه بالاتر میرفتیم‌حجم برف و ارتفاع آن افزایش پیدا میکرد.

تیم تاساعت۹برفکوبی سنگینی انجام داد.

دراینجا داخل همان مسیر برفکوبی شده صبحانه سرپایی خوردیم و تا ساعت ۱۰:۱۵ ادامه دادیم.

اما به دو دلیل متوقف شدیم؛
۱-حجم و ارتفاع برف تا کمر رسیده بود و این موضوع برفکوبی را دشوار کرده بود.
۲-درمنطقه بعلت بارش شب گذشته برف پودری به ارتفاع حدود ۱ متر نشسته بود که منطقه دراین ساعت مستعد بهمن شده بود.

بنابراین با مشورت با مربی تیم دستور بازگشت صادر شد.

در راه بازگشت و دریک منطقه امن اقدام به تمرین استفاده از کلنگ و ترمز کردن با کلنگ کردیم تا ساعت ۱۳:۱۵

بعداز تمرین ناهار صرف شد و درساعت ۱۴ بسمت مینی بوس حرکت کردیم و ساعت ۱۵ به مینی بوس رسیدیم و بطرف تهران حرکت کردیم و در ساعت ۱۶:۳۰ زیر پل سید خندان یک برنامه دیگر با سلامتی افراد به پایان رسید.

ارتفاع پای کار ۲۵۰۰
ارتفاع صعود شده ۳۰۰۰
۱۰ کیلومتر رفت و برگشت
۸ساعت و ۵۰ دقیقه

آقایان : علیرضا کاظمی «سرپرست» – غلامرضا خلیل آبادی «مربی» – علیرضا قره داغی – رضا عبدالهی – محمد زیودار – بهزاد زرین کوب – علی شیدا – دانیال طهرانیان – حامدرضا قنبری – محمدامین رحمانی – بیوک نقدی – مهدی عبادزاده

خانم ها : نرگس یاری – سپیده میرشانی – مریم بیات – وحیده ستوده

گزارش از علیرضا کاظمی

نقشه مسیر صعود و فرود

آخرین ارتفاع صعود شده (فلش قرمز سمت راست تصویر)