کمپین حمایت مالی از باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند

ارسال شده توسط در 21 آوریل 2015 یک دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, اطلاعیه ها, گالری

a069d384dea5a245079c87294bb310e9_L

گرامی می داریم یاد و خاطره دوستان عزیز سفر کرده مان ” نادیا آ نجفی، فرشاد خلیلی خوشه مهر، سید سعید طاهری، مهدی خراسانی، حمید کاظم زاده، مجید شهپری، اکبر کشاورز و علی اکبر ابراهیم پور ” که در حادثه دلخراش بهمن دیزین سال ۱۳۸۸ با از خود گذشتگی و ایثار جان به جان آفرین تسلیم کردند و سر به ارادت فرود می آرویم به حضورمادران، پدران، همسر و فرزند و خانواده داغ داری که با عزیز خود ناباورانه بدورد گفته اند.

بدینوسیله باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند اعلام می دارد با توجه به رای دادگاه تجدید نظر در خصوص حادثه بهمن و لازم الاجرا بودن آن، بدلیل عدم وجود منابع و اعتبارات مالی کافی از کلیه همنوردان و جامعه کوهنوردی کشور دعوت می نماید تا در صورت تمایل در کمپین حمایت مالی از این باشگاه شرکت نمایند تا امکان اجرای رای فراهم گردد.

از کلیه عزیزان حامی درخواست می شود نام خود را به همراه ۴ رقم آخر شماره کارت و یا شماره حسابی که از آن واریز صورت گرفته به آدرس ایمیل باشگاه : Info@Damavandclub.ir ارسال نمایند.

 

یادآوری باشگاه اسپیلت ؛

چنانچه اعضای این باشگاه مایلند در این کمپین مهم حضور یابند ، شایسته است با هماهنگی مدیریت باشگاه به شکل جمعی در این حرکت بزرگ و سرنوشت‌ساز (کوهنوردی) شرکت کنند. 

ضمناً از نظر این مدیریت حضور اعضا در این کمپین بطور انفرادی و غیر گروهی نیز (با شرایطی که در متن اصلی اعلام شده) بلامانع و پسندیده است.

یک دیدگاه to “کمپین حمایت مالی از باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند”

  1. علی اصغر ملکی می گوید:

    کمتر کوهنوردی را میتوان یافت که متن زیبای ادموند هیلاری در وصف کوهنوردی را نشنیده باشد : “” کوهنوردی یک روش زندگی است. روشی که در آن یک سیب بین همه اعضاء گروه تقسیم میشود ……. قانونشان عشق است و قانون گذارشان معشوق. عشق به طبیعت، عشق به زندگی است و زندگی تجلی عشق است و مرگ آنجاست که عشق نیست.کوهنوردی عشق به طبیعت است و عشق به طبیعت، ورزش ما نیست، باور ماست، زندگی ماست. به راستی که کوهنوردی فقط ورزش نیست، کوهنوردی یک روش زندگی است “” . فکر میکنم امروز روز اثبات این مفهوم زیبا است جائیکه هم باشگاهی های عزیز اسپیلت میتوانند به دوستانشان در باشگاه دماوند و دیگر اعضای جامعه کوهنوردی نشان دهند ” کوهنوردی یعنی عشق ” با حرکتی منسجم و تیمی

دیدگاه خود را بیان کنید