«پروانه کاظمی» راهی صعود قله کانچن جونگا شد

ارسال شده توسط در 5 آوریل 2013 ۱۵ دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, اطلاعیه ها, گزارش صعودهای برون مرزی باشگاه اسپیلت

بانوی هیمالیانورد کشور و عضو پایدار باشگاه کوه‌نوردی اسپیلت سرکارخانم پروانه کاظمی صبح روز پنجشنبه پانزده فروردین از طریق فرودگاه امام خمینی عازم کشور نپال شد تا تلاش ۶۰ روزه‌ای را جهت صعود به سومین قله مرتفع جهان «کانچن جونگا به ارتفاع ۸۵۸۶ متر» آغاز نماید.


تاکنون پروانه کاظمی موفق به صعود ۳ قله بالای ۸۰۰۰ متری نپال (اورست ،لوتسه ، ماناسلو) شده که امیدواریم با صعود این قله ، به چهارمین صعود ۸۰۰۰ متری خود دست یابد.


در کارنامه فعالیت‌های او صعود دو قله دیگر جهان موستاق آتا به ارتفاع ۷۵۴۶ متر در کشور چین و قله آمادابلام به ارتفاع ۶۸۵۶ متر در کشور نپال نیز به چشم می خورد.


تمامی اعضای باشگاه کوه‌نوردی اسپیلت از صمیم قلب ضمن دعا برای سلامتی ایشان در طول این سفر ، آرزومند است همچنان مانند گذشته شاهد موفقیت‌های بزرگ این بانوی سرافراز ایران زمین باشد.


مطمئنا سهم اصلی موفقیت‌ها و افتخارات این بانوی هیمالیانورد نصیب مردم  و کشور عزیزمان ایران است که توانسته چنین قهرمان شیردلی را در دامان خود پرورش و به عرصه بین المللی ورزش و جامعه جهانی کوه‌نوردی ارزانی دارد.


در پایان لازم به ذکر است بخشی از هزینه‌های این برنامه از محل (صندوق حمایت‌های مالی) اعضای باشگاه کوه‌نوردی اسپیلت تأمین گردیده است.

همنوردان گرامی می توانند در روزهای آتی از طریق سایت باشگاه کوه‌نوردی اسپیلت و همچنین سایت شخصی خانم پروانه کاظمی به آدرس :« peakbutterfly.com » بطور رسمی ، در جریان اخبار این صعودقرار گیرند.

 

۱۵ دیدگاه to “«پروانه کاظمی» راهی صعود قله کانچن جونگا شد”

  1. ذبیح اله حمیدی می گوید:

    پروانه عزیز ، امیدوارم با توجه به برنامه‌ریزی دقیق – تمرینات مداوم – تجربیات قبلی – اراده و هدف‌گذاری صحیح به همراه دعای همنوردانت در باشگاه اسپیلت و آرزوی قلبی خیل دوستدارانت در جامعه کوه‌نوردی ، سرافراز و برفراز از صعود قله کانچن چونگا به میهن عزیزمان ایران بازگردی.

  2. ساقی محمودی می گوید:

    پروانه بسیار عزیز، افتخار زن ایرانی ، به عنوان یک زن به خود می بالم که با یکی از برترین های دنیای ورزش از نزدیک آشنا هستم و سر تعظیم در مقابل این همه ممارست ، مقاومت و در نهایت پیروزی فرود می آورم .
    همچنان سبکبال بر فراز قلل مرتفع جهان خواهی ایستاد .

  3. ع.صدیقی می گوید:

    ارزوی موفقیت برای خانم کاظمی.

  4. محسن می گوید:

    سربلند بر فراز کوهها پرواز خواهی کرد..

    ابرها به دورت خواهند پیچید..

    حس نمناک آنهابه روی گونه هایت در رویا هم زوق زده ات می کند

    رها تر از هر لحظه به اوج می اندیشی…

    آنگاه که سجده پاک خود را بر بزرگی خداوند گواه میداری…..
    درووووووووووووود بر تو ای بانوی کوهها
    سر افراز باز گردی…

  5. حامد می گوید:

    با سلام
    مدتی بود که منتظر خبر یک برنامه جدید از خانم پروانه کاظمی بودم و با شنیدن این خبر خوشحال شدم . برای ایشان از طرف همنوردان گروه کوهنوردی دالامپر اورمیه آرزوی موفقیت و سربلندی دوباره را دارم . به امید خبرهای خوش .

  6. مهدی موسی نژاد می گوید:

    به نوبه خودم به این همه پشتکار- همت-غیرت و اینهمه اشتیاق تبریک میگم
    همنورد عزیزمان مایه مباهات باشگاه اسپیلت میباشد
    دعای ما بدرقه راهت
    به امید سلامتی و پیروزی برای خانم کاظمی عزیز

  7. رامین شریف زاده می گوید:

    این دفعه هم مثل دفعه قبل همه رو غافل گیر کرد …
    آرزوی موفقیت براش دارم ….

  8. حسین می گوید:

    برای خانم کاظمی ارزوی موفقیت دارم و امیدوار هستم که سلامت به جمع خانواده اسپیلت باز گردند.

  9. آرمان می گوید:

    شروع حرکت به سمت کمپ اصلی

    پرواز از کاتماندو به ”بیراثناگار” a.m 07:45 2013/04/08
    حرکت به منطقه ایلام (مرکز چای نپال) با خودرو (حدود ۷ ساعت) ۲۰۱۳/۰۴/۰۸
    حرکت به منطقه” سینام” با خودرو(حدود ۱۲ ساعت) ۲۰۱۳/۰۴/۰۹
    تدارک و کوهپیمائی به سوی کمپ اصلی (حدود ۶ روز) ۲۰۱۳/۰۴/۱۰
    حرکت از “سینام” به “خبانگ“- ارتفاع: ۱۷۰۰m (شب مانی اول) ۲۰۱۳/۰۴/۱۰
    حرکت از “خبانگ” به “یام،پود،این“- ارتفاع: ۲۱۰۰m (شب مانی دوم) ۲۰۱۳/۰۴/۱۱

  10. داداشی می گوید:

    پروانه جان موفقیت پیاپی شما باعث افنخار همنوردانتان در باشگاه اسپلت است۰ و او به سبک درخت میان عافیت نور منتشر میشد . همیشه کودکی باد را صدا میکرد . همیشه رشته صحبت را به چفت آب گره میزد . برای ما ؛ یک شب سجود سبز محبت را چنان صریح ادا کرد که ما به عاطفه سطح خاک دست کشیدیم و مثل لهجه یک سطل آب تازه شدیم . شعر دوست از سهراب سپهری

  11. فرید کازرونی می گوید:

    آرزوی من موفقیت برای اوست ، چون میدانم موفقیت او موفقیت برای همه همنوردان و دوستانش خواهد بود. پس بهترینها را برای او آرزو میکنم. به امید بازگشت او و دیدن دوباره اش لحظه شماری میکنیم.

  12. آرمان می گوید:

    امروز ۲۹/۰۱/۹۲ ساعت ۱۴ به وقت محلی پروانه کاظمی وارد BC شد. مشکلات اصلی در مسیر شامل کمبود جدی باربران و یخچال طولانی و سختی مسیر پیمایش آن برای باربران است که از هرگونه پوشش استاندارد محروم میباشند. در واقع حمل ایمن وسایل فقط توسط هلیکوپتر تضمین میگردد که هزینه زیادی را به اجرای برنامه تحمیل خواهد نمود.

  13. احسان می گوید:

    درود
    با ارزوی سربلندی و پیروزی و تبریک به سرکار خانوم پروانه کاظمی اولین زن کوهنوردی که در یک مقطع دو صعود بالای۸۰۰۰متررا به سرانجام رسونده امیدوارم به سلامتی صعود خوبی داشته باشد و به کانون خانواده برگردد.
    احسان
    گروه کوهنوردی بامدادان بابلسر

  14. حميد محمودي می گوید:

    هم نورد قهرمان ارزوی تندرستی وپر توان باشی

  15. زهراكياني می گوید:

    سلام:همنوردخوبم
    بهترینهارابرایت آرزومیکنم
    شادشادباشی.

دیدگاه خود را بیان کنید