وب سایت باشگاه اسپیلت ده ساله شد.

ارسال شده توسط در 26 سپتامبر 2019 یک دیدگاه | دسته بندی شده در اخبار, اطلاعیه ها

 

وب سایت باشگاه اسپیلت ده ساله شد.

www.espilat.com

 

شهریور سال ۱۳۸۸ به همت یکی از اعضای باشگاه اسپیلت جناب رضا سوادکوهی، وب سایت باشگاه اسپیلت طراحی و راه اندازی شد و در تاریخ ۴ مهر ماه اولین مطلب با عنوان گزارش صعود قله خرسنگ منتشر گردید.

به جرات می توان ادعا کرد یکی از فعالیت های بارز و فرهنگی این باشگاه در دهه گذشته راه اندازی و مطلب گذاری منظم و نگهداری بدون تعطیلی وب سایت اسپیلت بوده است که در میان وب سایت های مهم سازمان های کوهنوردی کشور بعد از وب سایت فدراسیون کوهنوردی یکی از بیشترین آمارهای بازدید و مطلب گذاری و عمر ده ساله را به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است در دو سال گذشته به دلیل ازدیاد شبکه های اجتماعی در فضای مجازی، آمار بازدید سایت های گوناگون فرو نشسته است اما به دلیل اینکه هیچ رسانه و آرشیوی در فضای مجازی به اندازه یک وب سایت قوام و دوام ندارد ما همچنان در نگهداری و به روز رسانی وب سایت اسپیلت تمام اهتمام و سعی خود را صرف نموده ایم تا خوانندگان این وب سایت همواره به مطالب گوناگون آن دسترسی آسان داشته باشند.

یکی از نکات مهم این وب سایت، کارگروهی و باشگاهی بر روی آن است که باید عنوان کرد از طراحی اولیه تا تهیه مطالب گوناگون و اپراتوری، از نگهداری فنی تا تمدید دامنه های هاست و دامین و غیره … مرهون همکاری همه جانبه و زحمات بی دریغ اعضای باشگاه اسپیلت بوده و هست.

تا کنون قریب صدها پست با عکس ها و نقشه های فراوان در این وب سایت در بخش های گوناگون خبری داخلی و خارجی، تحلیلی، ترجمه، گزارش برنامه های گوناگون (قله نوردی، سنگنوردی، کوهنوردی فنی و برون مرزی) ، خاطرات کوهنوردی، مطالب آموزشی، مقاله های متعدد، گزارشات جلسات و مراسم های رسمی و غیر رسمی، شعر و ادب، پاورقی، هفته نامه، اطلاعیه های گوناگون و اختصاصی هواشناسی، اعلام برنامه های متعدد فصلی و هفتگی در بخش های کوهنوردی سنگنوردی (سالنی و طبیعت) و آموزشی و … منتشر شده است.

به دلیل مهم و کاربردی بودن مطالب این وب سایت در امر ورزش کوهنوردی در نظر هست در سالهای آتی رویکردی جدی تر و قوی تری بر روی آن داشته باشیم.

ضمن سپاس از اعضای باشگاه اسپیلت و همه خوانندگان این وب سایت که همواره ارتباط شان را در بخش دیدگاه ها با ما حفظ کرده اند، مقتضی ست در پایان این مقال اسامی عزیزانی ذکر گردد که در این مسیر ده ساله زیبای مجازی که همواره آمیخته با رنگ و بوی کوهستان بوده است ما را همراهی کرده اند؛

آقایان: رضا سوادکوهی، توحید نوروزی، سعید شریعتی، علیرضا حاصلی، حسین شاهینی و محمد اسماعیلی

خانم ها: زهره ادیب، ساقی محمودی، آرزو کرمی فر و سپیده میرشانی

 

(با بهترین آرزوها)

ذبیح اله حمیدی
مدیر مسئول وب سایت و باشگاه کوهنوردی و سنگنوردی اسپیلت
مهر ۱۳۹۸

یک دیدگاه to “وب سایت باشگاه اسپیلت ده ساله شد.”

  1. سعید شریعتی می گوید:

    سلام
    البته اگه یادتون باشه و برین عقبه سایت رو ببینید، و تو مشخصات whois دامنه هم موجوده سه شنبه ۱۳ تیرماه سال ۱۳۸۵ این سایت رو ثبت کردم و اونموقع با جوملا و html راه اندازی کردم. و تا اوایل سال ۸۶ هم کاراش رو انجام میدادم. بعدش متاسفانه به دلایل شخصی که داشتم چند وقت از ورزش و کوه و البته از باشگاه دور شدم و نتونستم کارهای سایت رو انجام بدم. و چون کسی دیگر نبود متاسفانه هاست سایت منقضی شد. به همین دلیل چند وقت بعد مجبور به تهیه هاست جدید و طراحی جدید شدین. دامنه و سایت باشگاه اسپیلت ۱۳ سال قدمت داره. راستی بعضی از گزارشهای اونموقع رو هم میشه درآورد از آرشیوها. 🙂

دیدگاه خود را بیان کنید