هر هفته یک برنامه: این بار گزارش صعود قله شاه کرم ـ ۲/۱۰/۱۳۹۰

ارسال شده توسط در 24 دسامبر 2011 ۷ دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار

اولین برنامه فصل زمستان باشگاه کوهنوردی اسپیلت با صعود قله شاه کرم در منطقه ساوجبلاغ (استان البرز) مصادف شد.
این برنامه با همکاری هیئت کوهنوردی نظرآباد به سرپرستی کوهنورد پیش کسوت آقای یونس رضاخانی و جمعی از اعضای خانه کوهنوردان نظرآباد به سرپرستی آقای نادر قاسمی که از کوهنوردان جوان و فعال این منطقه می باشند به اجرا درآمد.
وضعیت هوا، ابری و در ارتفاعات به صورت کولاک و مه نه چندان شدید همراه بود.
این قله در خط الرأسی شرقی ـ غربی قرار دارد که از یک طرف به قلل ناز و کهار و از سوی دیگر به قله خراسان کوه و قلل منطقه هشتگرد قزوین متصل می باشد.
با هماهنگی قبلی اعضای دو تیم که تعدادشان به ۳۶ نفر می رسید، ساعت ۶:۰۰ صبح در میدان شهرک ولیان (منطقه کردان) همدیگر را ملاقات کرده و با دو دستگاه مینی بوس و سه دستگاه سواری جاده طویل و خاکی ولیان به روستای سی رود را که حدود ۱۸ کیلومتر بود طی کردیم. این روستا بسیار دیدنی و بکر می باشد و در گذشته نه چندان دور، رونق بسیار داشته و از قطب های مهم پرورش دام در آن منطقه محسوب می شد.
ساعت ۷:۴۵ صبح راهپیمایی را از این روستا آغاز کردیم. جهت مسیر صعود تماماً به طرف شمال ادامه داشت. در ابتدا پس از گذشتن از روستا به طرف گردنه ای صعود کردیم و سپس به ابتدای یالی رسیدیم که تا خط الرأس ادامه داشت. ساعت ۱۱:۳۰ تمام نفرات به قله شرقی شاه کرم که ارتفاع آن ۳۳۱۰ متر بود، صعود کردیم.
قله اصلی شاه کرم البته با ارتفاعی کمتر در غرب ما به شکل مخروطی و سنگی کاملاً نمایان بود که صعود آن به صلاحدید آقایان رضاخانی و قاسمی و اینجانب به دلیل کثرت نفرات و یخ زدگی مسیر به زمانی دیگر موکول شد. بعد از گرفتن عکسی یادگاری بر روی قله، فرود را شروع کردیم و در ساعت ۴:۰۰ بعدازظهر پس از صرف ناهار در مسجد روستای سی رود به طرف تهران بازگشتیم.

اسامی شرکت کنندگان در این برنامه (به ترتیب حروف الفبا):
خانم ها: فاطمه درزی، سلطانی، کیانی و محمودی
آقایان: امین، تفضلی، تقوی، جزایری، حاصلی (عکاس)، حمیدی، رضا خلیل آبادی، غلامرضا خلیل آبادی، رحمتی، شیرمحمدی، کولائیان، محمودی و مطهری

با تشکر از آقای نادر قاسمی سرپرست برنامه، آقای یونس رضاخانی و تمام کوهنوردان نظرآباد که در این برنامه حضور داشتند.
    گزارش از: ذ. حمیدی
    3/10/1390

۷ دیدگاه to “هر هفته یک برنامه: این بار گزارش صعود قله شاه کرم ـ ۲/۱۰/۱۳۹۰”

1. متی می گوید:

ساقی محمودی بهت افتخار میکنم دوست جون 🙂

2. nazeri می گوید:

درود بی پایان…
    اولین صعود زمستانی سال ۹۰ رو بهتون تبریک میگم…

3. اميرحسين بهشتي می گوید:

یه روز به خودم اومدم دیدم خسته شدم
    از اینکه به کوه نگاه کردم ، دریغ از اینکه قدمی برای دلش بردارم..
    افسوس

4. معصومه رجبعلی می گوید:

سلام و درود فراوان به همه ی دوستان و همنوردان عزیز .و سلام و عرض ارادت خدمت آقای حمیدی . و همه و همه …. از دیدن عکس های برنامه ها خیلی خیلی لذت بردم … خیلی دلم برای همه تنگ شده و امیدوارم که زودتر کارای پزشکیم تموم بشه و دوباره باهاتون بیام برنامه و کلی خوش بگذرونیم … به امید دیدار … موفق باشید .

5. بهرام امین لو می گوید:

با عرض سلام و خسته نباشید.سلامی مخصوص,خدمت جناب آقای یونس رضاخانی (شخصی که وجودش در کنار تیم باعث نیرو بخشیدن به دیگران میشود)و افتخار بزرگیست در جوار این افراد بودن.عکسها نشان دهنده یک برنامه خاطره انگیزه.

6. reza mollaeian می گوید:

سلام
    لطفا اگر امکان داره فایل GPS قله شاه کرم را برام ایمیل کنید
    ممنون ٠٩١٢١١٣٩٧٧٧
    ………….
    پاسخ:
    با سلام و تشکر از تماستان
    متأسفانه فایل مورد نظر در آرشیو باشگاه موجود نیست.

7. گزارش برنامه صعود قله شاه کرم 1400/9/5- هر هفته یک برنامه «شماره 945» | باشگاه کوهنوردی اسپیلت می گوید: