ارسال شده توسط در 25 فوریه 2017 ۳ دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, گالری, گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

قلل سرکچال ها با ارتفاع بین ۴۱۰۰ تا ۴۲۵۰ متر در البرز مرکزی واقع شده اند که می توان از چند مسیر صعود نمود.

این قلل بین قلل کلون بستک و خلنو و بصورت خط الرأسی واقع شده اند.

مسیرهای صعود سرکچال ها ؛

۱- قله کلون بستک از گردنه دیزین

۲- پناهگاه لجنی روستای سپیدستان شمشک

۳- روستای لالان بعد از روستای زایگان

گزارش صعود ؛

تیم ۲۳ نفره باشگاه اسپیلت طبق برنامه قبلی ، رأس ساعت ۵ صبح با یک دستگاه مینی بوس و یک دستگاه سواری از سیدخندان حرکت و ساعت ۶ صبح به روستای لالان رسیدیم.

به دلیل یخ زدگی سطح کوچه های روستای لالان در اول مسیر از ماشین پیاده و بعد از آماده شدن تیم در ساعت ۶:۳۰ به سمت خارج از روستا حرکت کردیم.

حدوداً بعد از ۲۰ دقیقه پیاده روی به دو راهی مسیر خلنو رسیدیم .

به دلیل وجود برف زیاد و یخ زده از ابتدای مسیر برف کوبی را شروع کردیم .

هوا بسیار مساعد و نویدبخش روزی خوب برای کوهنوردی بود.

بعد از خارج شدن از روستا و قرار گرفتن بر روی یال از حجم برف به طور محسوسی کاسته شد اما از ارتفاع ۳۰۰۰ به بعد به دلیل سنگی بودن مسیر و وجود چاله برفی های زیاد حرکت تیم کند شد.

بعد از هفت ساعت تلاش ، در ساعت ۱۳:۳۰ به قله شانه شرقی سرکچال به ارتفاع ۴۰۵۰ متر رسیدیم .

بعد از قرار گرفتن بر روی قله شانه شرقی و بررسی ادامه مسیر که به دلیل آفتابی بودن به خوبی نمایان بود و به دلیل وجود نقاب های زیاد در مسیر قله سرکچال و احتمال ریزش ، بعد از مشورت با همنوردان با سابقه در ساعت ۱۴ تصمیم به فرود گرفتیم و بعد از حدود چهار ساعت ، فرود به روستای لالان رسیدیم .

با تشکر از همه همنوردانی که در این برنامه حضورشان به صعود تیم و اجرای یک برنامه خوب کمک کرد.

همنوردان گرامی می توانند گزارش کامل صعود زمستانی این برنامه را که در تاریخ ۱۳۹۳/۱۰/۲۶ توسط اعضای این باشگاه با موفقیت اجرا شده ، در این سایت (اینجا) ملاحظه نمایند.

خانم ها: شهربانو درزی (پزشک‌یار)– نسرین سلطانی – پگاه شارخی – نرگس غمیلویی – رؤیا جوادی – آیدا اسیری

آقایان: غلامرضا خلیل آبادی (سرپرست) – رضا خلیل آبادی (سرپرست فنی) – محمد نادری – نوید شایسته – ارسلان بیک محمدی – رحیم بیضاوی – دکتر علی طوطی – محمدحسین اله یاری – سروش معمار(عکاس) – رضا عبدالهی – فراز ساسانی – امیرحسین اله قلی – علیرضا برزگر – محمد اسماعیلی – محمد زیودار و اعضای جدید؛ علیرضا رضایی – مجید رضاپور

گزارش از غلامرضا خلیل آبادی

۳ دیدگاه to “هر هفته یک برنامه«شماره ۶۷۸»/ این بار گزارش برنامه صعود قله سرکچال از مسیر لالان (۹۵/۱۲/۶)”

1. طوطی می گوید:

برنامه بسیار خوبی بود…با تشکر فراوان از جناب آقای خلیل آبادی بخاطر سرپرستی موثر و حمایت هایشان

2. حسین قربان نژاد می گوید:

درود بر شما همنوردان گرامی پایدار و استوار باشید

3. علیرضاکاظمی می گوید:

درود برشما دوستان.متاسفم که چند وقتی نمیتونم همراهیتون کنم و کنارتون کوهنوردی کنم.امیدوارم هرچه زودتر مشکلات برطرف و بتونم کنارتون باشم.