هر هفته یک برنامه«شماره ۶۷۵»/ این بار گزارش برنامه صعود قله کهار (۹۵/۱۱/۱۵)

ارسال شده توسط در 7 فوریه 2017 بدون دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, گالری, گزارش برنامه های اجرا شده باشگاه

صبح روز جمعه ۹۵/۱۱/۱۵ ساعت ۵ تعداد شانزده نفر از اعضا باشگاه از میدان آزادی با یک دستگاه مینی بوس به سمت روستای کلوان حرکت کردیم و در ساعت ۷ به مقصد رسیدیم.

با وجود بارش چند روزه برف ، هوای جمعه کاملاً آفتابی و سرد بود .

بعد از آماده شدن در ساعت ۷:۳۰ به سمت قله حرکت کردیم.

به دلیل برف زیاد برف کوبی از اول مسیر شروع شد.

پس از سه ساعت و نیم برف کوبی ، به جانپناه رسیدیم.

چند دقیقه استراحت کردیم و سپس به سمت قله ادامه مسیر دادیم.

چهار نفر از همنوردان به دلیل برودت هوا و عدم آمادگی از ادامه صعود انصراف دادند.

تیم ما بعد از سه ساعت تلاش و در ساعت ۱۴ موفق به صعود قله شد.

پس از گرفتن عکس و استراحتی کوتاه ، به سمت پایین حرکت کرده ، در ساعت ۱۷:۳۰ به روستا رسیدیم و در ساعت ۲۰:۳۰ این برنامه در میدان آزادی به پایان رسید.

مشخصات صعود این قله در گزارش صعود قبلی ارائه شده که در اینجا می توانید ملاحظه کنید.

اعضای شرکت کننده در برنامه :
خانم ها: نسرین سلطانی – پگاه شارخی – حوریه جمالی – نرگس غمیلوئی – فرانک لعل روشن
آقایان: غلامرضا خلیل آبادی (سرپرست) – شنتیا ربانی(مربی)- محسن شاکری – ارسلان بیک محمدی – رحیم بیضاوی – سروش معمار(عکاس) – پویان حیرت پور – رضا عبدالهی – علیرضا گوهری – فراز ساسانی – محمدرضا حسینی

گزارش از غلامرضا خلیل آبادی

«باعرض پوزش به دلیل اشکال فنی سایت ، گزارش برنامه جمعه گذشته ، امروز ۱۹ بهمن ماه منتشر شد.»