دوازدهمین سالگرد تأسیس باشگاه اسپیلت

ارسال شده توسط در 26 ژوئن 2018 بدون دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, اخبار, اطلاعیه ها, گالری

ششم تیر ماه امسال مصادف است با دوازدهمین سالگرد تأسیس باشگاه اسپیلت….

این باشگاه در تیرماه سال ۱۳۸۵ با بیست عضو اولیه که بعدها با عنوان «اعضای مؤسس پایدار اسپیلت» شناخته شدند، فعالیت حرفه‌ای خود را با دریافت مجوز از سازمان تربیت بدنی (آن زمان) آغاز نمود.

باشگاه اسپیلت به عنوان اولین باشگاه خصوصی کوهنوردی و سنگ‌نوردی، بطور اختصاصی، فعالیت‌های بیشماری را در سطح ملی و بین‌المللی در این حوزه‌های ورزشی به انجام رسانیده است.

همچنین در راستای اهداف اصلی باشگاه، ورزشکاران و قهرمانان بسیاری را به جامعه ورزشی این رشته مفرح و پرطرفدار معرفی نموده است…

این باشگاه در آغاز سیزدهمین سال فعالیت، همچنان با استناد بر اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت خود در زمینه‌های آموزشی، قله‌نوردی ایمن، صعودهای ورزشی و دیواره‌نوردی، عضوگیری مسئولانه، فعالیت‌های ستادی و فرهنگی، صعودهای برون‌مرزی و هیمالیایی، همچنین حضور در مجامع رسمی ورزش کوهنوردی و سنگنوردی و فعالیت‌های داوطلبانه زیست‌محیطی اهتمام می‌ورزد.

اسپیلت خود را به عنوان عضو کوچکی از این خانواده بزرگ برشمرده که با تکیه بر توان اعضای پرشور و با اصالت خود و همچنین با بهره‌گیری از تمامی امکانات مالی و غیرمالی موجود، کماکان در صدر باشگاه‌های مطرح استان تهران باقی‌مانده است؛ و بواسطه همکاری همه‌جانبه با دیگر سازمان‌های کوهنوردی و سنگنوردی، به مصاف با مشکلات پرداخته و سعی در رفع آنها دارد.

امسال نیز مانند گذشته با امید، صبر و تلاش مؤثر به فعالیت و نوآوری می‌پردازد و سعی خواهد کرد تا نام اسپیلت را در تمامی جنبه‌های این ورزش انسان‌ساز و فلسفی، پرآوازه نماید…

به امید آن روز

 

ذبیح‌اله حمیدی

مؤسس و مسئول باشگاه کوهنوردی و سنگنوردی اسپیلت

۱۳۹۷٫۴٫۵

دیدگاه خود را بیان کنید