حمید محمودی و صعود موفقیت آمیز تیم کوهنوردان خراسان – قله ۷۴۳۹ متری پوبدا

ارسال شده توسط در 24 آگوست 2016 ۴ دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, اخبار, گالری

به نقل از سایت هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران ؛

تیم ۹ نفره از کوهنوردان کشورمان به سرپرستی حسین امانی رئیس سابق هیئت کوهنوردی خراسان رضوی طی یک برنامه بیش از یک ماه و با سرسختی و پایداری مثال زدنی در حالی که بسیاری از تیمهای سایر کشورها بدلیل بارش برف سنگین در منطقه از صعود منصرف شده بودند روز یکشنبه ۳۱ مردادماه درحالی که بیش از ده روز در کمپ های بالا در انتظار مساعد شدن شرایط جوی بودند موفق شدند قله۷۴۳۹ متری پوبدا را که چند سالی از دسترس کوهنوردان ایرانی دور مانده بود صعود نمایند و به سلامت به کمپ های پایین بازگردند.

اعضای این تیم که در برنامه حضور داشتند شامل :

حسین امانی – جواد نوروزی -رضا خوشدل – مرتضی غلامپور – حمید محمودی – علیرضا آخوندی -علی قاسم زاده-مجید زحمتکش- مهدی کوهستانی (پشتیبان)

همچنین جواد نوروزی همنورد دیرین مهدی عمیدی و مرتضی غلامپور با صعود این قله به جمع دارندگان عنوان پلنگ برفی به جهت صعود ۵ قله پامیر شدند.

همینطور تبریک ویژه به جناب آقای حمید محمودی کوهنورد پیشکسوت و با اخلاق تهرانی از باشگاه اسپیلت که در این افتخار ملی سهیم هستند.

 

هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران این موفقیت ارزشمند را به سرپرست واعضای این تیم و جامعه کوهنوردی کشورمان تبریک و تهنیت عرض می نماید.

 

*اعضا و مدیریت باشگاه اسپیلت این صعود را به تمام همنوردانمان در تیم خراسان رضوی و جامعه کوهنوردی کشور شادباش می گوید.*

 

p84n_425430173_126939_1245446023067020140 (1)

۴ دیدگاه to “حمید محمودی و صعود موفقیت آمیز تیم کوهنوردان خراسان – قله ۷۴۳۹ متری پوبدا”

  1. ذبیح اله حمیدی می گوید:

    حمید محمودی عزیز ؛
    تلاش ۳۵ روزه و ارزنده شما را بر روی قله نامدار و دشوار (پوبدا) ارج نهاده ، امیدوارم سال های سال در کسوت یک پیشکسوتِ موفق و صاحبِ سبک ، برفراز قلل مرتفع جهان صعودهائی امن و پیروز داشته باشید.

  2. اسماعیلی می گوید:

    جناب محمودی گرامی
    تلاش شما بر روی قله وحشی و خطرناک “پوبدا”در ۳۵ روز ستودنی است، به شما و همنوردان گرامیتان برای این تلاش و صعود تبریک میگویم و همواره برای شما که بی وقفه و خستگی ناپذیر برای صعود به ارتفاعات بالا کوشا هستید ،آرزومند صعودهایی امن وبازگشت سلامت به خانه هستم.

  3. رضا می گوید:

    درود بر هیمالیانورد خوب و بااخلاق جناب آقای محمودی عزیز.
    تلاش، استقامت و صبر طولانی در این صعود ارزشمند موهبتی است که هر کوهنوردی که آنرا در درون خود داشته باشد مایه مباهات و نشاط خواهد بود.
    پیروزی هایتان مستدام

  4. علیرضا کاظمی می گوید:

    تبریک به شما و درود بر قدمهای استوارتان بر شیبهای یخ زده و پهنای قلل مرتفع
    همواره سرافراز برفراز باشید.

دیدگاه خود را بیان کنید