حضور باشگاه اسپیلت در جشن خانه کوهنوردان تهران ـ ۱۳۹۳٫۳٫۲۹

ارسال شده توسط در 21 ژوئن 2014 بدون دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, گالری, گزارش مراسم و جشنها

عصر روز پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ جشن و مراسم باشکوهی به مناسبت سی و پنجمین سال تأسیس خانه کوهنوردان تهران از طرف مسئولین این گروه کوهنوردی باسابقه پایتخت برگزار شد.

در این مراسم جمع کثیری از کوهنوردان، مسئولین، پیشکسوتان، مربیان و خانواده‌ها حضور داشتند که در سال همایش‌های فرهنگسرای اندیشه برپا شد.
 

از طرف باشگاه اسپیلت تابلوی یادبود این مراسم توسط مسئول باشگاه به آقای مهدی شیرازی، ریاست «سِنی» هیئت امنای خانه کوهنوردان تهران تقدیم شد.
 

همچنین در فرصت کوتاهی ذبیح‌ا… حمیدی (مسئول باشگاه) در جایگاه قرار گرفت و ضمن تبریک این روز خجسته به اعضای خانه و رئیس هیئت مدیره، آقای محمد نادریان ابراز امیدواری کرد همکاری‌های مابین گروه‌ها و باشگاه‌های کوهنوردی فعال تهران بیش از پیش و پربارتر از گذشته ادامه یابد.
 

در مقابل آقای شیرازی طی صحبت‌های خود در ابتکاری نوین و مهربانانه، خانه کوهنوردان تهران و باشگاه کوهنوردی و سنگنوردی اسپیلت را «دو برادرخوانده» اعلام کرد….
 

ضمن پشتیبانی و حمایت قاطع از سخنان ایشان، معتقدیم همانگونه که اعضای اولیه و مؤسس این باشگاه از میان اعضای قدیمی خانه کوهنوردان برخواسته‌اند، پس به نوعی می‌توان ادعا کرد باشگاه اسپیلت زاده و متولد شده از خانه کوهنوردان تهران می‌باشد که این امر باعث افتخار و مباهات ماست.
لذا اعضای این باشگاه سعی خواهند کرد در جهت دست‌یابی به اهداف عالی، اتحاد و همدلی و وفاق بین خانه کوهنوردان تهران و سایر باشگاه‌ها و گروه‌های کوهنوردی فعال کشور همواره کوشا و فعال عمل نمایند.

 

در قسمت دوم این مراسم آقای دکتر علیرضا بهپور گزارش صعود به قله لوتسه را که به همراه آقای مهندس مرتضی رمضانی در سال ۱۳۹۲ اجرا کرده بودند، برای حضار ارائه نمود.

 

در این مراسم تعدادی از اعضای باشگاه اسپیلت حضور داشتند که بدین‌وسیله کمال تشکر و قدردانی به عمل می‌آید.

عکس ها: س. محمودی

دیدگاه خود را بیان کنید