از یکشنبه تا یکشنبه چه خبر ؟ ( ۹ مهر تا ۱۶ مهر ۹۱ )

ارسال شده توسط در 7 اکتبر 2012 بدون دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, هفته نامه دیواری باشگاه اسپیلت

بله ! این عنوان بخش جدیدی در سایت باشگاه کوهنوردی اسپیلت است که از طرف آقای حمیدی مسئول باشگاه درخصوص گردآوری اخبار و رویدادهای مهم و مطرح کوهنوردی و رشته های ورزشی وابسته ، به من ( ساقی محمودی – مسئول روابط عمومی باشگاه ) پیشنهاد شد که هر یکشنبه و در سه اخبار بخش درون باشگاهی، داخلی و خارجی بر روی سایت قرار گیرد.


مطمئناً این اخبار و رویدادها (غیر از بخش درون باشگاهی ) از سایتهای معتبر استخراج شده و در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت و به نوعی نقل قول غیر مستقیم خواهد بود.


حال می پردازیم به اهم رویدادهای هفته :


 1بخش درون باشگاهی


*    روز سه شنبه ۹۱/۰۷/۱۱ در جلسه عمومی باشگاه آقای روپن سرکیسیان که از کوهنوردان قدیمی و دارای صعودهای بلند هستند ، گزارش برنامه صعود قله لنین که در تابستان ۹۱ به انجام رساندند را ارائه کردند که در پایان گزارش از طرف مسئول و هیئت رئیسه محترم باشگاه به عضویت پایدار ارتقاء پیدا کردند که بدینوسیله بیست و هشتمین عضویت پایدار باشگاه کوهنوردی اسپیلت را به آقای سرکیسیان تبریک می گوئیم .

همانطور که همه هم باشگاهی های عزیز مستحضر هستند ، سه شنبه ها از ساعت ۱۹:۳۰تا ۲۱ جلسه عمومی برگزار می شود که شامل قسمتهای مختلفی از جمله دیدار اعضاء ، ارائه گزارش برنامه صعود هفتگی ، آشنایی با اعضای جدید ، اهداء کارت های عضویت و ارتقاء اعضاء از پایه های مختلف عضویت ، توضیح درخصوص برنامه هایی که قرار است انجام پذیرد و برنامه های آموزشی و غیره می باشد.


*    برنامه صعود آخر این هفته (۹۱/۰۷/۱۴) برنامه ۲۴ ساعته (تهران به تهران ) صعود قله سه کوزان در استان لرستان و شهر بروجرد بود که گزارش مربوطه در بخش صعودهای هفتگی همین سایت می باشد.


*    روز ۱۰ مهرماه تولد خانم الهام بیگدلی و ۱۴ مهرماه تولد آقای آرش ده حقی از اعضای باشگاه بود که تولدشان را تبریک گفته و برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون داریم .


******************


 2 . بخش داخلی


*     باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند در تاریخ ۱۳ و ۹۱/۰۷/۱۴ برای گرامی داشت یاد و خاطره کوهنوردانی که در سالهای گذشته در غار پراو جان خود را از دست دادند ( روان شادان سعید امینی از باشگاه آزادگان مشهد ، ویکتوریا کیانی راد و امیر احمدی باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند ، خلیل عبد نیکوئی پور از همدان و پدرام پورجانی از کوهنوردان کرند غرب کرمانشاه ) ضمن برگزاری مراسم یادبود  ، بازدید از غار پراو تا سرچاه اول ، صعود قله ، نقشه کشی غار میراث را برگزار کرد .


*     فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در نظر دارد نیمه دوم دی ماه امسال همایشی تحت عنوان: "ایرانیان و صعودهای برون مرزی؛ تجربه‌ها، چالش‌ها، افق‌ها" را برگزار نماید. که هدف از این همایش آسیب ‌شناسی و بررسی صعودهای برون ‌مرزی کوهنوردان کشور، وضعیت فعلی و ارائه‌ راهکار برای اصلاحات لازم و ترسیم افق‌های آن است .لذا از کلیه صاحب‌نظران، منتقدان و علاقمندان دعوت کرده که با مشارکت پویای خود، در حصول دستاوردهای عمومی این همایش؛ مساعدت نمایند.(اطلاعات جامع تر در سایت فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی)


*    در آستانه برگزاری دومین دوره جشنواره بین المللی بیستون (۲۲ تا ۲۹ مهر ماه جاری ) ، حذف آرم انجمن کوهنوردان از پوستر این جشنواره ! ثبت نام ۱۰۰ سنگ نورد از سراسر کشور و همچنین  صدور ویزای ۵۶ کشور خارجی جهت حضور در این جشنواره انجام گرفت .


*    روز پنجشنبه آقایان عظیم قیچی ساز و قلی پور پس از فتح قله ماناسلو به ارتفاع ۸۱۶۳ متری به کشور بازگشتند.


*    متأسفانه در عصر روز جمعه ۹۱/۰۷/۱۴ امیرحسین مقیمی سنگ نورد جوان استان البرز در حین فرود از مسیر NTM دیواره پل خواب سقوط کرده و فوت شدند . اعضای باشگاه کوهنوردی اسپیلت این ضایعه دردناک را به خانواده آن عزیز از دست رفته و همنوردانش در خانه کوهنوردان کرج تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برایشان صبر جزیل خواهان است .


*    روز جمعه مورخه ۱۴ مهر ساعت ۱۶:۳۰ اعضاء تیم اعزامی به قله دائولاگیری ۷ در منطقه kakot در ارتفاع ۳۲۵۰ متری استقرار یافته اند. کلیه نفرات تیم در صحت و سلامت و آمادگی کامل بسر می برند. اعضای این تیم ۸ نفره را آقایان، محمد حسین جلالی (سرپرست)، عباس ارجمند، فرشاد‌اختر کاویان، حمید بذر افکن (پزشک تیم)، حیدر عباسی، حامد قشقایی، علیرضا کشفی و وحید منتصری تشکیل می دهند.


*    هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی بر اساس تقویم ورزشی خود در نظر دارد در آبان ماه سال جاری "پنجمین گردهمایی هیمالیانوردان استان تهران) " یادبود زنده یاد جعفرناصری) را همراه با ارائه گزارش و تقدیر از تلاش تیم های امید هیمالیانوردی (آقایان – بانوان) استان تهران بر روی قله مومهیل سار به ارتفاع ۷۳۴۳ متر، صعود دیواره بی نام ترانگو و دیگر فعالیت های انجام شده هیمالیانوردان استان تهران برگزار نماید. لذا این هیئت از مجموعه ها درخواست کرده در صورتی که اعضای محترم هر مجموعه فعالیت یا صعودهای ( تیمی یا انفرادی) بر روی قلل بالای ۷۰۰۰ متر داشته اند را تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه به همراه مختصری از گزارش به همراه چند قطعه عکس در قالب لوح فشرده، به آن  هیئت ارسال نمایند.

باشگاه اسپیلت CD صعود سرکار خانم کاظمی به قلل اورست و لوتسه و آقای سرکیسیان تا ارتفاع ۷۰۳۵ متری لنین را جهت شرکت در این همایش به هیئت ارسال کرد.


*    آقای مظفر بندعلی یکی از قهرمانان اسبق تیم ملی و مربی فدراسیون شب گذشته در پی حادثه ناگهانی برق گرفتگی، درگذشتند .شادروان بندعلی از اعضای اسبق تیم ملی اسکی آلپاین و شرکت کننده در دومین دوره بازیهای آسیائی زمستانی ساپورو ژاپن در سال ۱۳۶۸ بودند . ایشان یکی از پرسنل متبحر و فنی پیست اسکی شمشک بوده که چندین سال در این مجموعه فعالیت نموده و در خدمت علاقمندان به ورزش اسکی بوده‌اند.
اعضای باشگاه کوهنوردی اسپیلت این ضایعه را به خانواده آن عزیز از دست رفته تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برایشان صبر جزیل خواهان است .

 

******************


  3 . بخش خارجی

 

متأسفانه در این بخش خبر قابل ذکری دریافت نکردیم .


در پایان اولین قسمت از این بخش سایت ، از هم باشگاهی ها و سایر همنوردان عزیز کمال تشکر را خواهیم داشت که انتقادات و پیشنهادات خود را ارائه نموده تا در هر چه بهتر شدن این قسمت به ما یاری رسانند .

دیدگاه خود را بیان کنید