اطلاعیه باشگاه کوه‌نوردان آرش

ارسال شده توسط در 2 فوریه 2014 ۲ دیدگاه | دسته بندی شده در آخرین اخبار, اخبار, اطلاعیه ها

نظر به اینکه بررسی و تجزیه و تحلیل فنی برنامه برودپیک در سطح باشگاه کوه‌نوردان آرش مراحل نهایی خود را می گذراند ، لذا اعضای باشگاه آرش از شرکت در جلسه‌ها و همایش‌هایی که در این رابطه انجام می گیرد معذور می باشند.


بیانیه نهایی این باشگاه جهت اطلاع جامعه کوه‌نوردی بزودی منتشر می گردد.

 

                                                                                     هیئت مدیره
                                                                             باشگاه کوه‌نوردان آرش

توضیح : این اطلاعیه بنا به درخواست باشگاه کوه‌نوردان آرش در این سایت درج گردید.

 

۲ دیدگاه to “اطلاعیه باشگاه کوه‌نوردان آرش”

  1. سیامک شایان پور می گوید:

    من از آقای حمیدی که دوست گرامی و دیرینه من هستند بسیار گله مند هستم و از نخستین روزهای رویداد برودپیک پیروی ایشان از باشگاه آرش را خرده گرفتم و ایشان با گفتن اینکه :”من هم باشگاه دار هستم و برای من هم شاید چنین رویدادی پیش بیاید پس نمی توان باشگاه آرش را مورد انتقاد قرار دهم” از خرده گیری بر برنامه برودپیک خودداری کردند و شرمنده ام که باشگاه اسپیلت خبرگزاری باشگاه آرش شده .آقای حمیدی کی به خود خواهی آمد؟ این ره که تو می روی به برودپیک است!

  2. ذبیح اله حمیدی می گوید:

    سیامک شایان پور عزیز :
    می دانم که قلبت در غم از دست دادن سه جوان برومندمان یعنی : آیدین ، پویا و مجتبی (قهرمانان برودپیک) لحظه ای آرام نمی گیرد و همواره در ماتم و عزاست.
    چه نیکوست که تو و بسیاری از همنوردانمان با صمیم دل و با تکیه بردانش و سابقه کوهنوردی تان دوشادوش خانواده های این عزیزان ، همچنان در پی دست یافتن به حقیقتی هستید که بتواند نکات تاریک این صعود تاریخی و قهرمانانه را روشن نماید تا شاید مرهمی کوچک بر دلهای سوخته‌مان گردد …
    چه شد که آن‌ها بازنگشتند؟ سئوال اصلی این است .
    به ظن من دست یافتن به جواب صریح این سئوال بسیار سخت و شاید هم ناممکن است .زیرا که نوع جنس (این سئوال و جواب)جنسی عاشقانه و غیرعقلانی است.
    بسیار متأثر کننده است کسانی که از خطوط قرمز و خط کشی شده این ورزش می گذرند همواره در کمین حوادث و مرگ‌های ناخواسته‌ قرار دارند.
    آیا همه ما از این قانون نانوشته آگاهیم ؟
    مطمئنا آری … زیرا که همه ما عاشقان کوهستانیم . عشق به کوهنوردی مانند تیغی‌ست دو لبه که یک لبه آن شادکامی و لبه دیگرش فنا و نابودیست.
    سیامک عزیز ؛ بدان که کوهنوردی در سطح هیمالیانوردی و آن هم از نوع گشایش مسیر و آن هم برای اولین بار در کشوری چون ایران عزیزمان فقط :
    عشق است و عشق است و عشق…

دیدگاه خود را بیان کنید